reede, 28. august 2009

Mõtisklus


See pilt on tehtud Käsmus "soovide kivi" hunniku juures. Kummaline, aga 20 aastat tagasi käisin seal ja soov mis ma siis soovisin ka täitus. Nüüd panin hunnikusse uue kivi uue sooviga.

Uue õppeaasta eel olen elevil- midagi uut on kindlasti tulemas, kuid kindlasti ka midagi endiselt vana ja tuttavat. Ootan oma õpilasi, kes kindlasti on vahepeal kõvasti kasvu juurde visanud ja minu ülesanne on neile uusi teadmisi vahendada, neid pisut suunata.

Eelmisest õppeaastast on mul palju häid mälestusi ja tagasisidet kaasa võtta sellesse aastasse. Julgen loota, et ka peagi algav kooliaasta toob huvitavaid tegemisi. Neid ühiseid kogemusi tahan järkuvalt ka siin blogis ära märkida. Kui elu paremaks läheb, muretsen fotoaparaadi, mis võimaldab teha kvaliteetsemaid pilte ning salvestada ka vodeosid heliga, mis ajaveebi huvitavamaks muudaksid. Olgu see üks minu unistustest parema homse suunas.

Enam pole jäänud kaua oodata, et kooli tulevad taas minu õpilased ja siis alles läheb põnevaks!

Kommentaare ei ole: